ČASTÉ DOTAZY:
Rezervace,
Doprava,
Montáž.
Rezervace zboží
Líbí se mi zboží v katalogu. Nejsem z Děčína. Je možné si zboží zarezervovat?
- Ano, zboží lze zarezervovat.
- Bez složené zálohy na zboží jej rezervujeme do druhého dne.
- Při složené záloze jej rezervujeme neomezenou dobu, tedy až do okamžiku osobního odběru zboží zákazníkem nebo do okamžiku dodání zboží zákazníkovi domů.
Jak mohu uhradit zálohu na zboží?
- Zálohu je možné uhradit přímo na prodejně Jiřího z Poděbrad 529/24, Děčín 6 nebo převodem na bankovní účet nebo poštovní poukázkou.
Jak mohu uhradit doplatek?
- Doplatek zboží lze uhradit též v prodejně, převodem na bankovní účet nebo hotově řidiči při dodání zboží.
Doprava zboží
Zajišťujete dopravu zboží?
- Dopravu je možné zajistit prostřednictvím smluvních autodopravců po celé České republice. Drobný nábytek (konferenční stolky, malé komody, doplňky) můžeme na přání zákazníka zaslat spediční firmou (PPL, DHL apod.)
Montáž zboží
Nedaří se mi smonotovat nábytek. Jak mám postupovat?
- Pokud se Vám nedaří nábytek smontovat či nemáte čas se jeho montáží zabývat, nebojte se zavolat si pro radu na tel. 412 514 514.
- Můžeme k Vám též vyslat technika, který nábytek smontuje přímo u Vás doma.
Těsíme se na Vaši návštěvu na adrese Jiřího z Poděbrad 529/24, 405 02, Děčín 6 (více na straně Kontakt)
nebo na www.nabytekdecin.cz.